woensdag 28 oktober 2015

Uitslag KIC Challenge 70 Herfst!

Hallo Allemaal!


Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 70 Herfst!


Vanaf nu wordt onze winnaar weer gekozen via random.org om iedereen kans te kunnen laten maken om onze challenge te winnen. 



Onze winnares is Marieke (nr 43) met  onderstaand kaartje:





Marieke van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:

  1. Ellie (nr 35)
  2. Tineke van der Linden (nr 36) 
  3. Anita van Merode (nr 41)


Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






8 opmerkingen:

  1. oh wat ontzettend leuk dat ik gewonnen heb! gefeliciteerd met jullie top 3 plekje dames!

    groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat mijn pompoenkaart in de top-3 is gekomen. Dank jullie wel!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk dat mijn kaart in de top 3 staat, vind ik echt een beloning! Dankjewel team. Marieke gefeliciteerd met je prijs en Ellie en Tineke ook gefeliciteerd met jullie top 3 plekkie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat mijn kaart op nummer 1 in de top3 is gekozen, dankjulliewel dames.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen