zondag 11 oktober 2015

KIC Challenge 70 Herfst!

Hallo allemaal!

Wat doet het ons goed om te zien dat we zo veel deelnemers hadden onze afgelopen challenge! 

We hopen nu met het starten van onze nieuwe challenge, met het thema Herfst, dat jullie weer allemaal mee gaan doen! 

Hieronder de voorbeelden van designteam roze :







Helaas gaat Gaby ons designteam verlaten en is dit haar laatste bijdrage.
Mocht er iemand interesse hebben om zich aan te sluiten bij ons designteam en haar plekje te vervangen, neem dan contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com, en link je kaartje met daarachter DT , en dan stemmen we erover met onze overige designteammembers.













De sponsor voor deze challenge is: 





Deze challenge loopt tot en met zaterdag 24 oktober 2015 tot 23:00.

Doen jullie weer mee?




6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en verschillende voorbeelden hebben jullie gemaakt, DT! Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer Gaby dat je weggaat! Je had altijd een mooie bijdrage!
    Succes verder.
    Zou graag DT lid willen zijn, maar vrees dat ik daar te weinig tijd voor heb :(
    Mooie voorbeeldkaarten overigens!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hersftkaarten zijn zo mooi om te maken, alleen al vanwege de kleuren! Ik weet helemaal niet of je met meer dan 1 kaart mee mag doen, dus ik plaatste mijn 2e. Als dat niet de bedoeling is mag je hem weer verwijderen hoor!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dt voorbeelden dames, lekker veel inspiratie!
    Ik doe graag mee met een recycle herfst tag.
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen