zaterdag 10 mei 2014

Uitslag KIC Challenge 31 Pasen!


Hallo Allemaal!

Ben jullie allemaal mijn excuses verschuldigd!!

Door alle drukte ben ik helemaal vergeten deze uitslag te plaatsen, maar hier dan toch de uitslag van Challenge 31 Pasen!

De winnares hebben we gekozen via random. org


De winnares die op nr 16 staat is Hannie  met onderstaand kaartje.



Hannie, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je zo voor het weekend even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje van Crealing
naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Anita van Merode (nr 11)
  2. Wilma (nr 1)
  3. Tineke (nr 25)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. 

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 












6 opmerkingen:

  1. Hannie gefeliciteerd met je gewonnen prijs, en de andere 3 dames met hun plaats in de top 3
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassing dat ik de challenge gewonnen heb!!! Ben er super blij mee en heb mijn gegevens doorgemaild!!!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hannie, gefeliciteerd met je prijs.
    Leuk dat mijn bolderkar voor mijn kleindochter in de top-3 is gekomen. Dank jullie wel! Ook Anita en Wilma, gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hannie gefeliciteerd met je prijs!!
    Wow wat leuk dat ik in de top drie sta, echt een verassing. Dankjewel!
    Ook Wilma en Tineken van harte met jullie top drie plaats.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, ik zie dat ik in de top 3 sta. Hannie gefeliciteerd met je prijs. En Anita en Tineke jullie ook gefeliciteerd met je top 3 plaats.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen