zondag 11 mei 2014

KIC Challenge 33 Moederdag!



Hallo allemaal!

We hadden voor onze afgelopen challenge met de sketch gelukkig nog wat meer deelnemers meegekregen. Dat vinden wij super om te zien!
Iedereen die hieraan heeft meegedaan, willen wij natuurlijk ook hier bedanken voor hun deelname!

Voordat ik jullie de voorbeelden van het designteam, voor de nieuwe challenge met het thema Moederdag laat zien , heb ik eerst nog even een huishoudelijke mededeling.

Zoals jullie misschien al hebben kunnen zien op de designteam pagina, is dat er nogal wat designteam-leden onlangs ons team hebben verlaten. 
Wij zouden het leuk vinden als we in beide teams 1 of 2 designteamleden erbij zouden kunnen krijgen, maar uiteraard wil ik graag onze (voormalige) gastdesigners  eerst deze kans bieden. 

Maar mocht iemand bij het lezen van dit bericht oprecht interesse hebben om in een leuk team mee te doen, laat dit dan weten, door (DT) achter jullie naam te zetten, en mij een mailtje te sturen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Designteam-member Kim (ik dus) ga vanaf nu een team overstap maken, en zal van team groen naar team roze gaan,omdat ik samen met Annette de sponsoring zal doen, en Annette zal deze voor team groen voor haar rekening nemen. 
Mochten jullie interesse hebben om ons te sponsoren?? 


Hieronder dan eindelijk de voorbeelden van designteam groen:










De sponsor voor deze challenge is:


Zij sponsoren een cadeaubon t.w.v €10,- .


Deze challenge loopt tot zaterdag 24 mei 2014 20:00

Doen jullie mee?? 



5 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeldkaarten
    Allemaal een fijne moederdag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Ik doe zeker weer mee.
    Fijne moederdag groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie voorbeeldkaartjes en ik ga ook meedoen ben ook net volger van jullie geworden.

    Fijne zondag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorbeeldkaarten. Ook deze keer doe ik weer mee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeelden en inzendingen zijn er alweer te zien.
    Petje af!!!
    Creatieve groetjes, Gaby (DT)

    BeantwoordenVerwijderen