zondag 5 april 2020

KIC Challenge 140 Tag op je creatie!

Hallo allemaal!

Het is alweer een maand geleden dat KIC Challenge 139 Meer dan 4 lagen! van start is gegaan, en dat betekend dat mijn dochtertje inmiddels ook al weer iets meer dan 3 maandjes oud is.



Er is in een maand tijd veel veranderd, nu met alle gebeurtenissen rondom Covid#19 / Corona. 
Veel mensen vechten voor hun leven; redden het gevecht niet en moeten het aardse bestaan achter zich laten. 
We moeten allemaal afstand houden, minstens 1,5 meter van elkaar, en het wordt steeds duidelijker, dat de oproep van hou afstand, blijf thuis, en blijf veilig maar beter wel opgevolgd kan worden!







Hieronder de voorbeelden van het team:









Geen fotobeschrijving beschikbaar.


































De sponsor voor deze challenge is: 

Ons DT- lid Anneke met artikelen van haar winkel 





Deze challenge loopt tot en met zaterdag 2 mei 2020 tot 23:00


Meedoen kan uiteraard via onze Facebookgroep of door jullie creatie te mailen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------

PS: Ik wil jullie erop attenderen dat als jullie via blogs willen meedoen en een creatie willen insturen, dat er dan wel een foto bij moet zijn die ik in het album kan plaatsen, want met alleen een link kan ik de bijdrage helaas niet toevoegen voor jullie. 
Dus er komt dan een foto met verwijzing naar jullie blog op te staan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat betreft het plaatsen van jullie creaties in onze Facebookgroep even het volgende:


Zou je de volgende challenge je foto in het juiste album willen plaatsen?
Mocht je niet weten hoe dat moet:
Klik op foto's, dan op albums, zoek het juiste album (meestal de eerste die je links boven in ziet) en dan zie je rechtsboven de knop toevoegen.
Zo is het voor ons veel overzichtelijker, alvast bedankt voor je medewerking



1 opmerking:

  1. Ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spellcaster genaamd Dr. Ilekhojie me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. ik was diepbedroefd toen mijn verloofde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat hij een affaire had met de andere vrouw waar hij werkt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik contact opnam met internet voor hulp, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Ilekhojie, toen nam ik contact met hem op voor hulp om mijn geliefde terug te krijgen, hij hielp me een krachtige (verzoeningsliefde spreuk) uit te spreken en tot mijn grootste verrassing kwam mijn verloofde na 48 uur van de liefdesspreuk terug op zijn knieën en smeekte hem hem te vergeven. We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Ilekhojie voor het helpen van mij bewaar mijn relatie kunt u contact opnemen met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen