woensdag 24 april 2024

Winnaar en Toppers uitdaging #191 Vleugels op je Kaart

Goedemorgen allemaal,

vandaag maken wij de winnaar en toppers bekend van onze uitdaging

Vleugels op je Kaart 

We hadden maar liefst 67 inzendingen, hartelijk dank daarvoor.


De winnaar en toppers zijn Random gekozen met naamloten.

De winnaar is geworden:

Riet Oostvogels




Riet van harte gefeliciteerd met je prijsje. Je mag je adresgegevens mailen naar renatekaarten@gmail.com ovv winnaar #191, dan komt het prijsje naar je toe.


Je mag onderstaande button meenemen naar je blog.


Dan de toppers, jullie mogen gastdesigner zijn bij onze #193ste uitdaging.

Caroline's Creaties




Inny




Sigrid den Hollander




Femmy's Knutsels 




Scrapcreaties Mirande



Allemaal van harte gefeliciteerd, jullie mogen contact opnemen door te mailen naar renatekaarten@gmail.com ovv GDT #193

Jullie mogen onderstaande buttons meenemen naar je blog.





Het prijsje en GDT kunnen tot en met 1 mei geclaimd worden. Daarna kun je geen aanspraak meer maken op het prijsje en/of GDT
en gaan we een nieuwe winnaar en/of topper kiezen.

Linksboven in de sidebar vinden jullie onze huidige uitdaging:
Zeg het met Bloemen
Doen jullie allemaal weer mee?
Fijne dag!












4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd aan de winnaars...gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik een topplekje heb gehaald, dank jullie wel.
    ik stuur een mailtje om GD te zijn!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk dank voor mijn topperplekje. Helaas kan ik geen GD zijn, omdat ik voor langere tijd op vakantie ga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd met je topper Inny. Je mag me, als je weer terug bent van vakantie, een berichtje doen. Dan mag je alsnog gastdesigner bij ons zijn.
      Groetjes Renate
      DT KIC

      Verwijderen