woensdag 1 maart 2023

KIC winnaar en toppers van uitdaging #176 Hartjes op je Kaart

Goedemorgen allemaal,

allereerst wil ik jullie graag bedanken voor de vele inzendingen van onze uitdaging 

Hartjes op je Kaart

we hebben prachtige excemplaren binnen gekregen



Ons designteamlid Elly heeft de winnaar en de toppers gekozen:

De winnaar van het prijsje is geworden:

Lia's Design


 Lia van harte gefeliciteerd met je prijsje. Je mag je adresgegevens mailen naar renatekaarten@gmail.com ovv winnaar #176, dan geef ik dit door aan de sponsor van deze uitdaging Creabri


Je mag onderstaande button meenemen naar je blog.

Dan de toppers, jullie mogen gastdesigner zijn bij onze #178 uitdaging

Veerle Ghesquiere



Francis Weitering





Annelies Schoppema van Uden



Allemaal van harte gefeliciteerd, jullie mogen contact opnemen door te mailen naar renatekaarten@gmail.com ovv GDT #178

Jullie mogen onderstaande buttons meenemen naar je blog.



Het prijsje en GDT kunnen tot en met 8 maart 2023 geclaimd worden. Daarna kun je geen aanspraak meer maken op het prijsje en/of GDT
en gaan we een nieuwe winnaar en/of topper kiezen.

Linksboven in de sidebar vinden jullie onze huidige uitdaging:
Slimline - thema vlinder(s)
Doen jullie allemaal weer mee?
Fijne dag!







6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal, mooie kaartjes! groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd aan de winnaar een toppers

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allen van harte gefeliciteerd! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat mijn kaart de winnaar van de challenge is geworden. Dank je wel!! Ook de andere toppers van harte gefeliciteerd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen