vrijdag 25 september 2020

Winnaars DT CAll Kaartjes Inspiratie Challege Blog

 Dag allemaal,

In deze groep hebben we een DT-Call gehad.


Het designteam heeft de volgende dames uitgekozen om voor de maanden oktober, november en december 2020 designer te zijn.

Dat zijn geworden:

Bianca's Scrapcards

en 

Nicolette's kaarten


Gefeliciteerd dames, 

jullie mogen contact op nemen met mij

renatekaarten@gmail.com

De dames die zich ook opgegeven hebben willen we hartelijk bedanken voor hun belangstelling.

Wie weet een bij een volgende DT-Call




7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Bianca en Nicolle,
    Groetjes Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd Bianca en Nicolette.
    Groetjes Renate
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een verrassing en een eer. Ik heb zin om met jullie aan de slag te gaan. Dikke knuffel Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik samen met Bianca gekozen ben. Dank jullie wel.
    Ik heb er zin in en een mailtje komt er aan.
    Groetjes NIcolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik had dit bericht gewoon gemist.

    BeantwoordenVerwijderen