donderdag 6 juni 2019

Uitslag KIC Challenge 130 Moederdag/ Dameskaart!

Hoi allemaal! 

Voordat ik jullie de winnaars en de top 3 bekend maak,  heb ik van alle bijdrages (waren er bizar weinig ) een collage gemaakt. 



En zijn jullie nu erg nieuwsgierig wie er challenge 130 gewonnen heeft???

Kijk dan snel verder!!



                        

Onze winnares is Wilma van Bijnen met onderstaande creatie.


   
            


En dan onze top 3: 

Darline Maes










                         

 Super gedaan dames!


Sturen jullie allemaal een bericht naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com
De dames van de top 3 mogen dan als ze willen een keer gast DT zijn in een volgende challenge. 



Dames bedankt dat jullie er weer bij waren. 

12 opmerkingen:

  1. Leuk dat ik in de top 3 sta. Dank je wel.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Mail komt er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames!! Mooie creaties hadden jullie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allen van harte gefeliciteerd!. Groetjes van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, ik ben zo opgewonden dat mijn gebroken huwelijk is hersteld en mijn man is terug nadat hij mij en onze 2 kinderen heeft verlaten voor een andere vrouw. Na 8 jaar huwelijk zijn ik en mijn man in een of andere ruzie geweest totdat hij me uiteindelijk verliet en naar Californië verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. ik voelde dat mijn leven voorbij was en mijn kinderen dachten dat ze hun vader nooit meer zouden zien. ik probeerde sterk te zijn, alleen voor de kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelde niet onder controle houden, mijn hart was gevuld met verdriet en pijn omdat ik echt verliefd was op mijn man. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wou altijd dat hij bij me terug zou komen, ik was echt overstuur en ik had hulp nodig, dus zocht ik online naar hulp en kwam ik een website tegen die suggereerde dat dr. Mohammed kan helpen om ex snel terug te krijgen . Dus ik vond dat ik hem moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het toen deed hij een (liefdesbetovering) voor mij. 28 uur later belde mijn man me echt en vertelde me dat hij mij en de kinderen zo erg mist, zo geweldig !! Dus zo kwam hij diezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen bezorgde. Vanaf die dag was ons huwelijk nu sterker dan voorheen, allemaal dankzij Dr. Mohammed. hij is zo machtig en ik besloot om mijn verhaal op het internet te delen dat dr. Mohammed echte en krachtige betoverer is, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als je hier bent en je je ex nodig hebt of je man is naar een andere vrouw verhuisd, huil niet meer, neem nu contact op met deze krachtige spell-caster. Hier is zijn contactpersoon: e-mail hem op: monicaspiritualtemple@gmail.com, je kunt hem ook bellen of hem toevoegen op Whats-app: +2348134493948

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, ik ben zo opgewonden dat mijn gebroken huwelijk is hersteld en mijn man is terug nadat hij mij en onze 2 kinderen heeft verlaten voor een andere vrouw. Na 8 jaar huwelijk zijn ik en mijn man in een of andere ruzie geweest totdat hij me uiteindelijk verliet en naar Californië verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. ik voelde dat mijn leven voorbij was en mijn kinderen dachten dat ze hun vader nooit meer zouden zien. ik probeerde sterk te zijn, alleen voor de kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelde niet onder controle houden, mijn hart was gevuld met verdriet en pijn omdat ik echt verliefd was op mijn man. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wou altijd dat hij bij me terug zou komen, ik was echt overstuur en ik had hulp nodig, dus zocht ik online naar hulp en kwam ik een website tegen die suggereerde dat dr. Mohammed kan helpen om ex snel terug te krijgen . Dus ik vond dat ik hem moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het toen deed hij een (liefdesbetovering) voor mij. 28 uur later belde mijn man me echt en vertelde me dat hij mij en de kinderen zo erg mist, zo geweldig !! Dus zo kwam hij diezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen bezorgde. Vanaf die dag was ons huwelijk nu sterker dan voorheen, allemaal dankzij Dr. Mohammed. hij is zo machtig en ik besloot om mijn verhaal op het internet te delen dat dr. Mohammed echte en krachtige betoverer is, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als je hier bent en je je ex nodig hebt of je man is naar een andere vrouw verhuisd, huil niet meer, neem nu contact op met deze krachtige spell-caster. Hier is zijn contactpersoon: e-mail hem op: monicaspiritualtemple@gmail.com, je kunt hem ook bellen of hem toevoegen op Whats-app: +2348134493948

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal Ik had in het verleden een worstelingsrelatie met mijn man, wat leidde tot een scheiding met mijn eerste man. Nadat ik en mijn ex-man waren gescheiden, kreeg ik nog een kans om opnieuw te trouwen en slechts 2 jaar van mijn tweede huwelijk was er weer een scheiding die me bijna emotioneel doodde. Ik bleef nog twee jaar ongehuwd en een alleenstaande moeder. Eerlijk gezegd was ik er niet echt blij mee, want elke vrouw had een man nodig in haar leven, er was een tijd dat ik mijn eerste echtgenootfoto zag en ik besefte hoeveel ik van hem hield en hem heb gemist. Ik probeerde hem te bereiken, maar er werd mij verteld dat hij verder ging met zijn leven en dat we misschien nooit meer samen zouden zijn. Ik huilde die nacht bitter omdat ik dacht dat ik de man verloor waar ik zoveel liefde voor had. Ik vroeg om advies over wat ik moest doen en een vriend van mij gaf me een contactpersoon van Dr. mohammed Solution Temple, ik raadpleegde hem en op zijn best met zijn krachtige spreuken hielp hij me met een Reunion Marriage Love Spell om mijn ex-man terug te geven voor mij, in slechts 6 dagen had ik betoverer met een spiritueel herenigingsgebed met dr. mohammed alles draait voorgoed in mijn leven, ik woon nu gelukkig weer bij mijn eerste man en los de echtscheidingskwesties op. met de hulp van Dr. mohammed, zijn een man van wijsheid en zorg. Bedankt en ik waardeer alle hulp die je hebt verleend om mijn ex-man weer in mijn leven te krijgen. Ik getuig hier vandaag dat Dr. mohammed krachtig is, het kan alle problemen in een verbroken relatie met liefde oplossen, neem opnieuw contact met hem op voor oplossingen voor elk soort relatieprobleem. E-mail .... (monicaspiritualtemple@gmail.com) Je kunt hem ook bellen of hem toevoegen op WhatsApp + 2348134493948

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil Lord Bubuza erkennen omdat hij me heeft geholpen mijn relatie te herstellen, hij heeft mijn vreemdgaande vriend laten stoppen met vals spelen met zijn spreuk. Mijn vriend bedroog en was respectloos, onze relatie was stressvol en we gingen 3 keer uit elkaar voordat ik via WhatsApp contact opnam met heer Bubuza voor hulp:: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering en vertelde me wat ik moest doen. Het was heel verrassend en schokkend, want 15 uur nadat ik had gedaan wat heer Bubuza had opgedragen, kwam mijn vriend terug en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Mijn vriend bedriegt me niet meer en respecteert me niet meer. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf een gelofte heb gedaan dat als heer Bubuza me helpt, ik over hem zal getuigen voor de wereld. Hij is een god op aarde, hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lord Bubuza kan elk soort relatietrauma gemakkelijk oplossen met zijn spreuk, hij wordt een God op aarde genoemd vanwege zijn activiteit in het oplossen van relatieproblemen. Hij loste de mijne gemakkelijk op toen mijn relatie van 10 jaar me dumpte voor een andere vrouw, maar nadat hij contact had opgenomen met Lord Bubuza via: WhatsApp: +1 505 569 0396, kwam mijn partner terug en smeekte me om hem terug te accepteren. Als je niet de liefde en genegenheid in je relatie krijgt? Als uw partner gewelddadig is? Als uw partner een echtscheiding aanvraagt?? Als je partner je bedriegt? Wil je de loterij winnen? Bent u ziek en heeft u een behandeling nodig? Maak je geen zorgen meer, want heer Bubuza kan jou ook helpen. Hij hielp me en ik kreeg de resultaten 13 uur nadat de spreuk was uitgesproken. Het doet pijn om diepbedroefd te zijn en daarom ben ik gekomen om mijn getuigenis hier te delen, zodat jij ook hulp kunt krijgen. Neem contact op met heer Bubuza via

    WhatsApp:: +1 505 569 0396
    e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen.. Ik ben overweldigd door geluk, je zegt het en het gebeurt Dr Ilekhojie..OMG! Dit lijkt meer op een wonder. Je bent een God die naar mij is gezonden. Ik hou van je en ik zal voor altijd getuigen over je diensten aan andere mensen die ook met huwelijksproblemen te maken hebben. Je maakt van mijn hele leven een levend getuigenis. Mijn man is terug volgens jouw woord. Allemaal dankzij u, Dr Ilekhojie. Ik zal je voor altijd dankbaar zijn. Gezondheid! Gezondheid!! gezondheid!!! Iedereen die soortgelijke problemen heeft in zijn / haar echtelijke woning, zou contact moeten opnemen met deze geweldige spreukgebruiker die hij kan helpen. Neem contact op met Dr Ilekhojie op zijn e-mail. gethelp05@gmail.com of BEL/Whatsapp nummer +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was 16 jaar getrouwd met een liefhebbende moeder en vrouw. We hadden samen 2 kinderen die nu 11 en 13 zijn. Ik kwam weer in contact met een oude vriendin van de universiteit op Facebook en we begonnen een affaire en ik verliet mijn vrouw. De vrouw met wie ik een affaire had, is een geweldige vrouw en ik hou ook van haar en onze kinderen begonnen de situatie te accepteren en mijn vrouw is een beetje verder gegaan, maar niet verliefd op de man met wie ze omgaat. Ik dacht dat ik niet meer verliefd was op mijn vrouw en ik voelde me vreselijk over wat ik haar heb aangedaan - ze is een goede vrouw en ik weet niet wat me overkwam. Ik besloot om te proberen haar terug te krijgen en ik werd aanbevolen aan Dr. Ige Ajayi voor hulp om herenigd te worden met mijn vrouw en binnen 48 uur nadat ik contact had opgenomen met Dr. Ige Ajayi besloot mijn vrouw om dingen met mij uit te werken en nu hebben we zijn weer samen met onze kinderen en leven als één gelukkig gezin. Ik weet echt niet welke woorden ik moet gebruiken om te waarderen wat Dr. Ige Ajayi voor mij heeft gedaan, maar ik zal u bedanken, meneer, voor het herenigen van mij en mijn familie. Voor mensen in moeilijke tijden met hun huwelijk of relatie kunnen bij hem terecht. E-mail drigeajayi@gmail.com. Telefoon/Whatsapp +2348057393990

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ging door een scheiding toen ik Dr. Ajayi tegenkwam, een krachtige spreukgebruiker, ik wil mijn man nooit verliezen omdat ik veel heb geïnvesteerd in ons huwelijk dat we al 12 jaar samen zijn gezegend met 3 kinderen, ik smeek mijn man om te annuleren de scheiding en zelfs zijn oudere zus vragen om namens mij te smeken, maar mijn man blijft onvermurwbaar tot de smeekbeden, dat was totdat ik Dr. Ajayi ontmoette, de grote spirituele man die een liefdesbetovering uitsprak nadat ik mijn situatie aan hem had uitgelegd en hij me ook vertelde waarom man man handelt zoals hij doet. Na drie dagen van de liefdesbetovering annuleerde mijn man de scheiding en zat op zijn knieën en smeekte me hem te vergeven voor het onrecht dat hij me heeft aangedaan en sindsdien leven we in vrede en is ons liefdesleven enorm verbeterd. Als je door een echtscheiding gaat en de hulp van een spreukgebruiker nodig hebt, is Dr. Ajayi de beste man voor de baan. U kunt contact met hem opnemen via Whatsapp: +2347084887094 of u e-mailt: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen