woensdag 9 november 2016

Uitslag KIC Challenge 95 Prinsen en Prinsessen!

Hallo Allemaal!



Hier zijn we met de uitslag van 

  KIC Challlenge 95 Prinsen en Prinsessen! 



Onze Random-winnaar:





Onze winnares is Marga Bisschops
  met  onderstaand kaartje:




Marga  van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.


Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:








Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






6 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd Marga en de dames van de Top3
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Marga!
    @Team: Bedankt voor de top 3 notering!
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Marga! En wat leuk dat ik in de top 3 sta met mijn kaartje. Dankjewel!

    Lirfs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Marga !!!
    Wat leuk dat ik in de top 3 zit !

    BeantwoordenVerwijderen