woensdag 30 maart 2016

Uitslag KIC Challenge 81 Pasen!

Hallo Allemaal!


Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 81 Pasen!


Vanaf nu wordt onze winnaar weer gekozen via random.org om iedereen kans te kunnen laten maken om onze challenge te winnen. 






Onze winnares is Anita van Merode (nr 14) 
  met  onderstaand kaartje:







Anita  van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:


Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






6 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd aan de winnaar en top3

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita proficiat met je winnende kaart; top!
    Wat gaaf dat mijn haasjeskaart in de top 3 zit..... ik stuur jullie een mail. Ina en Nelleke ook proficiat met jullie top 3 notering :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat leuk dat ik de winnaar ben, dankjewel.
    Ook de top drie van harte gefeliciteerd.
    Ik ga meteen mailen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al wel een mailtje weg gedaan, maar is deze aangekomen?
      Gr Anita

      Verwijderen