zondag 26 juli 2015

Challengereminder KIC Challenge 64 Watervalkaart!

Hallo allemaal!

Het is alweer een weekje geleden dat onze 64ste challenge van start is gegaan, waarbij de opdracht is om een watervalkaart te maken. 

We hebben tot nog toe maar 3 deelnemers, en dat is toch echt te weinig om winnaars of een top 3 te kiezen, dus willen we jullie vragen, doe met ons mee!!

Hieronder nog enkele voorbeelden van designteammembers en gastdesigners.




















Deze challenge loopt tot en met zaterdag 1 augustus tot 2015 tot 23:00.

Komt dat zien komt dat zien bij het challengebericht en doe mee!!

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes! Super gemaakt zeg!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten! Dames. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie voorbeeldkaartjes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dames, allemaal top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal ik ben nieuw hier op dit blog en kwam hier terecht doordat ik inspiratie aan het op doen was voor een waterval kaart.
    Nu zag ik dat er een challenge loopt en het is gelukt ik heb mijn kaartje af. Ik heb me ook gelijk als volger aangemeld. Het lijkt me leuk om vaker mee te doen

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen