zondag 8 juni 2014

KIC Challenge 35 Vaderdag!

Hallo allemaal! 

Inmiddels zijn er weer 2 weekjes voorbij, en beginnen we weer aan een nieuwe challenge!

Aangezien het volgende week vaderdag is, hebben we nu dus ook als thema vaderdag voor jullie!



En om die reden, hebben we nu weer eens 2 sponsors! Maar wie dat zijn, zien jullie zometeen. 

Hieronder eerst de voorbeelden van designteam groen:








De sponsors voor deze Challenge zijn:

Zij zullen een kado-bon sponsoren t.w.v €10,-

&


Zij zullen enkele digi -stamps sponsoren. 

Jullie zien in de voorbeelden van de designteam-leden ook enkele digi-stamps terug van the Paper Nest Dolls.

De prijs van Kreatrends zal naar de winnaar of winnares van deze challenge gaan, en het prijsje van the Paper Nest Dolls , zal naar de nr 1 van de top 3 gaan die uit deze ronde voortkomt.

Doen jullie weer mee?? 

Deze challenge loopt tot zaterdag 21 juni 2014 tot 20:00.





9 opmerkingen:

  1. Wat leuke inspiratie kaarten heeft het team gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke tag en kaartjes DT.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave flessenhanger en DT kaarten voor vaderdag. Mijn kaartje heb ik net geupload ! Fijne dag Allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden dames, ik heb er dit keer ook weer een kaartje bijgeplaatst.

    Groetjes, Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten hier door het DT gemaakt !!
    Doe ook graag weer mee met de leuke challenge

    Fijn weekend allen van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden,ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb mijn link erbij gezet :D
    Groetjes
    Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kyra, kan niet direct op je kaartje reageren via de link, maar je hebt een hele leuke creatie gemaakt! Dank je wel voor je deelname aan KIC-Challenges!

      XXX Kim

      Verwijderen
  8. Hoi wat een leuke uitdaging ik wagen een gokje.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen