woensdag 13 november 2013

Uitslag KIC Challenge 19 Herfst!

Hallo allemaal!

Wat later dan jullie van ons gewend zijn we hier dan toch met de uitslag van Challenge 19 Herfst.
Ik (Kim) was helemaal vergeten om gisteren de uitslag in te plannen. 

De winnares hebben we gekozen via random.org


De winnares die op nr 16 staat is Margaret met onderstaand kaartje.


Margaret, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:
  1. Erica (nr 7)
  2. Ina (nr 2)
  3. Fenneke (nr 27)

Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com



Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 









6 opmerkingen:

  1. Dames gefeliciteerd met jullie prijzen.
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeetje woww, ik wilde net naar bed gaan,
    maar keek nog even snel en zie jullie berichtje,
    wat ontzettend super dat ik in de top 3 sta, en nog
    op 1 ook, woww, ik ben sprakeloos dames....
    Heel erg bedankt !
    En Margaret, jij ook gefeliciteerd met het winnen
    van de challenge.
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, super leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd met jullie prijs cq top 3.
    Op naar de volgende challenge

    Gr. Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat ik derde ben geworden.
    Heb een mail gestuurd.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik zie net dat ik heb gewonnen! Dames van de top drie, van harte gefeliciteerd!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen