woensdag 29 maart 2023

KIC winnaar en toppers van uitdaging #177 Slimline, thema Vlinders


Goedemorgen allemaal,

allereerst wil ik jullie graag bedanken voor de vele inzendingen van onze uitdaging 

Slimline, thema Vlinders

we hebben prachtige kaarten voorbij zien komen.



Ons designteamlid Nicolette heeft de winnaar en de toppers gekozen:

De winnaar van het prijsje is geworden:

Francis Weitering 


Francis van harte gefeliciteerd met je prijsje. Je mag je adresgegevens mailen naar renatekaarten@gmail.com ovv winnaar #177, dan geef ik dit door aan de sponsor van deze uitdaging designteamlid Nicolette


Je mag onderstaande button meenemen naar je blog.

Dan de toppers, jullie mogen gastdesigner zijn bij onze #179ste uitdaging

Hetty



Emily



Lia van Bruggen



Allemaal van harte gefeliciteerd, jullie mogen contact opnemen door te mailen naar renatekaarten@gmail.com ovv GDT #179

Jullie mogen onderstaande buttons meenemen naar je blog.



Het prijsje en GDT kunnen tot en met 4 april 2023 geclaimd worden. Daarna kun je geen aanspraak meer maken op het prijsje en/of GDT
en gaan we een nieuwe winnaar en/of topper kiezen.

Linksboven in de sidebar vinden jullie onze huidige uitdaging:
Cijfer op je Kaart
Doen jullie allemaal weer mee?
Fijne dag!




7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn kaart in de top-3 is gekozen. Ik neem contact op!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig leuk zeg, dat ik heb gewonnen. Ik ben er echt superblij mee en zal gaan mailen. Dank jullie wel alvast, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaar en top3

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd allemaal! Prachtige kaartjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Francis van harte gefeliciteerd met je winnende kaart, hij is super !!
    Leuk dat mijn kaart ook een top-notering heeft gekregen.
    Emily en Lia ook van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen