zondag 28 november 2021

KIC 3de en laatste reminder uitdaging # 160 Kerst

 Goedemorgen allemaal,

vandaag de derde en laatste reminder van onze huidige uitdaging:

Kerst

Er zijn al meer dan 90 inzendingen voor deze uitdaging, super bedankt allemaal. Met nog een weekje te gaan moeten we toch de 100 inzendingen wel kunnen halen,


Je mag meedoen met 2 creaties, deze mag je linken onder in dit bericht. Graag linken naar je kaarten, niet naar je startpagina.
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 7 november 2021
De uitdaging duurt tot 4 december 18.00 uur

Ons designteam heeft prachtige inspiratie kaarten gemaakt:

Renate
er komt vandaag om 10.30 uur een filmpje op YouTube met de werkwijze van deze kaart



Crea Debby



gastdesigner Irene de Mars



gastdesigner Diny van Wesel 



Als je geen blog hebt mag je je kaarten plaatsen in onze facebookgroep
in het daarvoor bestemde album.
Heb je geen blog of facebook dan mag je een goede foto van je kaarten emailen naar renatekaarten@gmail.com of contact opnemen via het contactformulier in de sidebar, dan zet ik je kaarten in de facebookgroep zodat je toch mee kunt doen.

De sponsor van deze uitdaging is Hobbyshop Veldmaat


Veel plezier en succes!
Fijne zondag.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Prachtige inspiratiekaarten dames, dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renate,
    Sorry dat ik mijn kaartje gelinkt had....ik zag nergens een kaartje van mij staan en dacht dat ik dus gewoon mee kon doen.
    Ging nu verder naar beneden scrollen om te kijken....en daar zag ik inderdaad twee kaartjes van mij staan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen