woensdag 4 november 2020

Winnaars KIC uitdaging #146 Herfst / Halloween

Het claimen van de prijsjes is gesloten. 


Dag allemaal,

dank jullie wel voor de grote deelname aan onze uitdaging #146 

Herfst / Halloween

We hadden maliefst 87 inzendingen.

De Random winnaar voor de prijs is: 




...van harte gefeliciteerd, je mag je adres gegevens emailen naar renatekaarten@gmail.com ovv winnaar #146
Je mag onderstaande button meenemen naar je blog.


Dan de toppers van deze uitdaging, gekozen door het DT-team.
Jullie mogen gastdesigner zijn voor de uitdaging van december.

Marjan Hoogland


Caroline's Creaties


Epie Vrolijk


Crea Astrid


Ina (Frysk Famke)



Allemaal van harte gefeliciteerd, jullie mogen contact opnemen door een email te sturen naar renatekaarten@gmail.com ovv gdt december.

Jullie mogen onderstaande buttons meenemen naar je blog.



Rechtsboven in de sidebar staat de link naar onze huidige uitdaging.
Doen jullie ook allemaal weer mee?

Veel plezier en succes!
Groetjes KIC-team






16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik Topper ben en GD mag zijn. Ik heb een email gestuurd.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allen van harte gefeliciteerd! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle dames gefeliciteerd

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik bij de toppers hoor
    Dank je wel team. De andere dames ook gefeliciteerd. Stuur zo een mail, trots dat ik GD mag zijn

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle dames gefeliciteerd.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd allemaal!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat ik bij de Toppers hoor. Ik ga zo een mailtje sturen. De andere dames ook van harte gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog niet alle winnaars hebben zich gemeld. Dit kan nog tot vanavond 16 november 18.00 uur. Marjan Hoogland en Epie Vrolijk.
    Daarna gaan we opnieuw winnaars bekend maken.

    Groetjes Renate
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk.dat mijn Halloween kaart in de top staat !!
    Dankjulliewel allemaal en iedereen proficiat hoor
    Ik ga me melden , Toedeledokies
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry voor het niet reageren op mijn top één plekje in de top drie.
    Kan me niet meer aanmelden maar had het ook niet meer verwacht.
    zal dit anders gaan organiseren .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was op zoek naar hulp op internet om mijn ex-man terug te krijgen nadat hij 5 maanden geleden van me scheidde, ik kwam zoveel getuigenissen van verschillende mensen tegen en ze hebben het allemaal over deze geweldige man genaamd Doctor ODIBOH DADA over hoe hij hen hielp red hun huwelijk en relaties en ik neem ook contact met hem op via zijn e-mail (odibohsolutionhome@gmail.com) en leg hem mijn probleem uit en hij heeft het goed gedaan door me te helpen mijn gescheiden man binnen 3 dagen terug te krijgen en later werd ik zwanger voor hem, want we zijn 6 jaar getrouwd geen zwangerschap .. ik geloof nooit dat zoiets als dit mogelijk kan zijn maar nu ben ik er een levend getuigenis van omdat dokter ODIBOH DADA mijn geliefde daadwerkelijk terugbracht en me ook hielp zwanger te raken , Als je relatieproblemen hebt of een probleem met het leven zelf, neem dan contact op met dokter ODIBOH DADA voor hulp via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838. Dan beloof ik je dat je tenslotte, net als ik, redenen zult hebben om te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen