zondag 17 mei 2020

Challengereminder KIC Challenge 141 Cadeaukaart/ -envelop!

Hallo allemaal!



Het is weer tijd voor de reminder van KIC Challenge 141, met het thema:

Cadeaukaart/ -envelop!


Hieronder de voorbeelden van het designteam: 





























De sponsor voor deze challenge is: 

Ons DT- lid Astrid met een mal van Marianne Design.


Deze challenge loopt tot en met zaterdag 6 juni 2020 tot 23:00








Meedoen kan uiteraard via onze Facebookgroep of door jullie creatie te mailen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------

PS: Ik wil jullie erop attenderen dat als jullie via blogs willen meedoen en een creatie willen insturen, dat er dan wel een foto bij moet zijn die ik in het album kan plaatsen, want met alleen een link kan ik de bijdrage helaas niet toevoegen voor jullie. 
Dus er komt dan een foto met verwijzing naar jullie blog op te staan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat betreft het plaatsen van jullie creaties in onze Facebookgroep even het volgende:


Zou je de volgende challenge je foto in het juiste album willen plaatsen?
Mocht je niet weten hoe dat moet:
Klik op foto's, dan op albums, zoek het juiste album (meestal de eerste die je links boven in ziet) en dan zie je rechtsboven de knop toevoegen.
Zo is het voor ons veel overzichtelijker, alvast bedankt voor je medewerking

7 opmerkingen:

  1. Mijn man en ik zijn nu ongeveer 7 jaar getrouwd. We waren gelukkig getrouwd met twee kinderen, de afgelopen maand begon ik vreemd gedrag van hem op te merken en een paar weken later ontdekte ik dat mijn man iemand ziet. Hij kwam laat thuis van zijn werk, hij geeft nauwelijks meer om mij of de kinderen, soms gaat hij uit en komt hij niet eens terug voor ongeveer 2-3 dagen. Ik heb er alles aan gedaan om dit probleem op te lossen, maar alles was tevergeefs.Ik werd erg ongerust en had hulp nodig. Toen ik op een dag op internet aan het surfen was, kwam ik een website tegen die suggereerde dat Dr. Igbinovia kan helpen bij het oplossen van huwelijksproblemen, het herstellen van verbroken relaties en enzovoort. Dus ik vond dat ik hem een ​​kans moest geven, dus nam ik contact met hem op en hij betoverde me. Twee dagen lang kwam mijn man naar me toe en verontschuldigde zich voor de fouten die hij deed en beloofde hij dat hij het nooit meer zou doen. weer normaal. Ik en mijn familie leven weer gelukkig samen. Allemaal dankzij Dr. Igbinovia. Als je een spell-caster nodig hebt die een spreuk kan uitspreken die echt werkt, raad ik je aan contact met hem op te nemen. Hij zal je niet teleurstellen. Dit is zijn e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com of WhatsApp / viber +2348144480786 nemen dingen als vanzelfsprekend aan en het wordt van je afgenomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spellcaster genaamd Dr. Ilekhojie me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. ik was diepbedroefd toen mijn verloofde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat hij een affaire had met de andere vrouw waar hij werkt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik contact opnam met internet voor hulp, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Ilekhojie, toen nam ik contact met hem op voor hulp om mijn geliefde terug te krijgen, hij hielp me een krachtige (verzoeningsliefde spreuk) uit te spreken en tot mijn grootste verrassing kwam mijn verloofde na 48 uur van de liefdesspreuk terug op zijn knieën en smeekte hem hem te vergeven. We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Ilekhojie voor het helpen van mij bewaar mijn relatie kunt u contact opnemen met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo blij dat ik zo'n geweldig persoon als DR Ayo heb ontmoet. Ik heb vreselijke tijden gehad in mijn huwelijk, ik dacht dat mijn leven voorbij was omdat niets anders goed ging in mijn leven, mijn huwelijk is instabiel en alles gaat niet soepel op mijn werk. mijn man martelde mijn leven, sleepte allerlei soorten vrouwen met zich mee, bracht ze naar onze echtelijke woning, ik raakte echt in de war in mijn leven, ik heb gewoon het gevoel dat ik mezelf van het leven beroof. maar alles veranderde voor altijd toen ik DR Ayo ontmoette, ik vertelde hem over het gedrag van mijn man en hoe hij me behandelde. DR Ayo vroeg me niet meer te huilen dat alles goed zou komen. dr. Ayo vertelde me wat ik moest doen, en ik deed het. Ik betaalde voor wat nodig was om de betovering te verbreken waardoor mijn man zich misdroeg. na het betalen voor deze items heeft DR Ayo geweldig werk voor me gedaan. Nu u dit leest, gedraagt ​​mijn man zich goed en houdt hij ook van mij en de kinderen thuis. Allemaal dankzij DR Ayo. u kunt contact opnemen met DR Ayo via zijn WhatsApp: +2347055691377 OF e-mail: drayo47373@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn vriend begon met andere meisjes te daten en toonde koude liefde voor mij, meerdere keren dreigde hij het uit te maken als ik hem durfde te vragen naar zijn romance met andere meisjes, ik was helemaal kapot en verward totdat een oude vriend me vertelde over internetcaster Dr. Ayo, die mensen helpt met hun relaties en huwelijksproblemen met de kracht van liefdesspreuken. Eerst twijfelde ik of zoiets bestond, maar ik besloot het eens te proberen. Toen ik contact met hem opnam, vertelde hij me alles wat ik nodig had Ja, en ik, en hij hielp me een spreuk van verzoening uit te spreken, en na 28 uur kwam mijn vriend terug en begon zich te verontschuldigen, nu stopte hij met het daten van meisjes en voor altijd met mij ... Hier is zijn contactpersoon. BEL / WHATSAPP: drayo47373@gmail.com of bel +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stacey Solomon Am Clara Bambi uit Schotland. Ik had ernstige relatieproblemen met mijn vriend en het had ertoe geleid dat hij naar het appartement van zijn vriend was verhuisd. Alles werd erger omdat hij regelmatig naar bars en stripclubs ging met zijn vriend, dronken werd en flauwviel. Hij bedreigt me altijd aan de telefoon als ik hem bel vanwege alle slechte adviezen die zijn vriend hem heeft gegeven. Ik hou echt van hem en we waren al 8 jaar aan het daten, wat ons een prachtige dochter opleverde. Ik had ook veel geld verloren aan therapeuten totdat ik aan PRIEST uduebor werd voorgesteld door een vriend die hij hielp om met haar jeugdvriendje te trouwen; dit gaf me het volledige vertrouwen en de kracht om hem terug te krijgen. Ik deed alles wat hij vroeg en na 48 uur belde mijn vriend me en haastte zich terug naar huis, emotioneel veranderde de situatie tussen ons. Hij heeft een baan en stopte met drinken en het houden van irrelevante vrienden. Het is een wonder waarvan ik nooit had gedacht dat het mogelijk was, want ik had alle hoop verloren totdat ik PRIESTER uduebor vond. Daarom beloofde ik mijn getuigenis over het hele universum te delen. Alle dank gaat uit naar PRIEST uduebor voor het buitensporige werk dat hij voor mij heeft gedaan. Hieronder staat het e-mailadres in het geval dat u een hartbreuk ondergaat, en ik verzeker u dat hij, zoals hij het mijne voor mij heeft gedaan, u zeker ook zal helpen. dr.uduebor@gmail.com of WhatsApp hem +2349044159370

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na 2 jaar een relatie met mijn vriend te hebben gehad, begon mijn vriend met andere meisjes uit te gaan en me koude liefde te tonen, bij verschillende gelegenheden dreigt hij het uit te maken als ik hem durfde te ondervragen over zijn affaire met andere meisjes, ik was totaal verwoest en verward totdat een oude vriend van mij me vertelde over een spreukgebruiker op internet DR Ogbetta die mensen helpt met hun relatie- en huwelijksprobleem door de krachten van liefde. een poging, toen ik contact met hem opnam, vertelde hij me alles wat ik moest doen en dat deed ik en hij hielp me een liefdesspreuk uit te spreken en mijn vriend kwam terug naar me en begon zich te verontschuldigen, nu is hij gestopt met uitgaan met meisjes en hij is met mij voorgoed en voor echt. Neem contact op met deze grote spreukgieter voor uw relatie- of huwelijksprobleem.
    Hier is zijn contactpersoon.. +2349067874181 OF E-mail:drogbettaspellhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag vrienden, ik heb nooit echt in superfeshier geloofd vanwege mijn professionele achtergrond als arts totdat ik Dr Ajayi tegenkwam, een krachtige spreukgebruiker die geweldig is met zijn werk. Ik had problemen in mijn 12-jarig huwelijk toen ik ontdekte dat mijn man een affaire had met zijn collega, dus confronteerde ik hem, het enige dat hij me kon vertellen is dat ik klaar moet zijn om te scheiden omdat hij genoeg van me heeft, dit was echt verrassend omdat ik over twee dagen een scheidingspapier van hem ontvang, ik smeek hem om te stoppen, maar hij deed raar, niet eens nadenkend over hoe het onze kinderen zal beïnvloeden, dat was toen ik met een vriend over mijn probleem besprak en ze vertelde me hoe ze was in een soortgelijke situatie, maar Dr. Ajayi voerde een liefdesspreuk voor haar uit die haar huwelijk redde. moet worden gedaan en vandaag heeft mijn man weer vrede met mij en heeft hij al zijn slechte daden jegens mij afgesneden. Als je een probleem hebt in je relatie, is Dr. Ajayi je laatste stop voor een oplossing. U kunt contact opnemen via Whatsapp / Viber: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen