donderdag 11 april 2019

Uitslag KIC Challenge 128 Bingo!

Hoi allemaal! 

Voordat ik jullie de winnaars en de top 3 bekend maak,  heb ik zelf een selectie van de bijdrages gemaakt en in een collage verwerkt. 




En zijn jullie nu erg nieuwsgierig wie er challenge 128 gewonnen heeft???

Kijk dan snel verder!!




                        

Onze winnares is Jootjes Scrappies met onderstaande creatie.



       Geen fotobeschrijving beschikbaar.          


En dan onze top 3: 


Marjolein Vermeent

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Elly Claessen

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Het Valkennest Blogspot

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
                         

 Super gedaan dames!


Sturen jullie allemaal een bericht naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com
De dames van de top 3 mogen dan als ze willen een keer gast DT zijn in een volgende challenge. 



Dames bedankt dat jullie er weer bij waren. 

2 opmerkingen:

  1. Super leuk dat ik in de top 3 sta! En de andere dames ook gefeliciteerd.
    Ik ga jullie zeker een mailtje sturen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh leuk en een eer dat jullie mijn bonkaart in de top 3 gekozen hebben dank jewel!
    Alle dames proficiat en ik stuur zo een mailtje.
    Fijn weekend allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen