donderdag 7 maart 2019

Uitslag KIC Challenge 127 Liefde/ Vriendschap/ Huwelijk!

Hoi allemaal! 

Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om een winnaar te kiezen en een top 3 samen te stellen. Zo ontzettend veel deelnemers doen er gezellig mee met onze challenge.

Voordat ik jullie de winnaars en de top 3 bekend maak,  heb ik zelf een selectie van de bijdrages gemaakt en in een collage verwerkt. 




En zijn jullie nu erg nieuwsgierig wie er challenge 127 gewonnen heeft???

Kijk dan snel verder!!




Onze winnares is José de Vos met onderstaande creatie.



                 


En dan onze top 3: 

Linda Visser








                         

                         

 Super gedaan dames!


Sturen jullie allemaal een bericht naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com
De dames van de top 3 mogen dan als ze willen een keer gast DT zijn in een volgende challenge. 



Dames bedankt dat jullie er weer bij waren. 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank je wel.
    En de andere dames ook van harte gefeliciteerd. Mail komt er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal Ik had in het verleden een worstelingsrelatie met mijn man, wat leidde tot een scheiding met mijn eerste man. Nadat ik en mijn ex-man waren gescheiden, kreeg ik nog een kans om opnieuw te trouwen en slechts 2 jaar van mijn tweede huwelijk was er weer een scheiding die me bijna emotioneel doodde. Ik bleef nog twee jaar ongehuwd en een alleenstaande moeder. Eerlijk gezegd was ik er niet echt blij mee, want elke vrouw had een man nodig in haar leven, er was een tijd dat ik mijn eerste echtgenootfoto zag en ik besefte hoeveel ik van hem hield en hem heb gemist. Ik probeerde hem te bereiken, maar er werd mij verteld dat hij verder ging met zijn leven en dat we misschien nooit meer samen zouden zijn. Ik huilde die nacht bitter omdat ik dacht dat ik de man verloor waar ik zoveel liefde voor had. Ik vroeg om advies over wat ik moest doen en een vriend van mij gaf me een contactpersoon van Dr. mohammed Solution Temple, ik raadpleegde hem en op zijn best met zijn krachtige spreuken hielp hij me met een Reunion Marriage Love Spell om mijn ex-man terug te geven voor mij, in slechts 6 dagen had ik betoverer met een spiritueel herenigingsgebed met dr. mohammed alles draait voorgoed in mijn leven, ik woon nu gelukkig weer bij mijn eerste man en los de echtscheidingskwesties op. met de hulp van Dr. mohammed, zijn een man van wijsheid en zorg. Bedankt en ik waardeer alle hulp die je hebt verleend om mijn ex-man weer in mijn leven te krijgen. Ik getuig hier vandaag dat Dr. mohammed krachtig is, het kan alle problemen in een verbroken relatie met liefde oplossen, neem opnieuw contact met hem op voor oplossingen voor elk soort relatieprobleem. E-mail .... (monicaspiritualtemple@gmail.com) Je kunt hem ook bellen of hem toevoegen op WhatsApp + 2348134493948

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn man liet me diepbedroefd achter, dit maakte me ziek en mijn probleem werd erg moeilijk en het zorgde ervoor dat ik het bijna opgaf, maar na de liefdesbetovering van dr.Ilekhojie was mijn relatie onmiddellijk hersteld, ik was blij dat het resultaat fantastisch en effectief was, alleen 2 dagen na doc. Ilekhojie begon het allemaal, ik kreeg binnen 48 uur resultaat, mijn man was terug met veel liefde en oprechtheid. Nooit in mijn leven had ik gedacht dat dit zo snel zou werken. Mijn man verzoende zich met mij en hij begon zich totaal anders te gedragen, hij liet me elke dag liefde zien, ik voel me weer gelukkig en als nooit tevoren. Het voelde zo goed om mijn man weer terug te hebben, met dank aan dr. Ilekhojie voor je geweldige liefdesbetovering. Stuur hem een e-mail als je hulp nodig hebt bij alle soorten relatieproblemen via (gethelp05@gmail.com), je kunt hem ook Whatsappen op zijn telefoonnummer (+2348147400259)

    BeantwoordenVerwijderen