woensdag 4 april 2018

Uitslag KIC Challenge 116 Maak je eigen Achtergrond!

Hoi allemaal! 


En zijn jullie erg nieuwsgierig wie er challenge 116 gewonnen heeft???
Nou we zullen jullie niet langer in spanning houden, want bij deze maak ik de uitslag bekend.

Onze winnares is Els Ham met onderstaande creatie.








en haar prijs wordt gesponsord door mijzelf met producten  van:




En dan onze top 3: 

Caroline van Sluis










 Super gedaan dames!

Sturen jullie allemaal een bericht naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com
De dames van de top 3 mogen dan als ze willen een keer gast DT zijn in een volgende challenge. 


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Ik zal een mailtje sturen! Gefeliciteerd aan alle winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dit vind ik leuk! Dank je wel voor mijn top 3 plekje.
    Ik ga een mailtje sturen.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen