zondag 15 oktober 2017

Challengereminder KIC Challenge 111 Halloween!

Hallo allemaal!

Het is alweer 2 weken geleden dat onze challenge met het thema Halloween van start is gegaan via Facebook. 

Vandaag ga ik jullie voorstellen aan 2 nieuwe DT-Members voor team roze:


Mijn naam Ellen Brons, ik ben 57 jaar oud, getrouwd en heb een zoon, schoondochter en een schat van een kleinzoon van 4,5. Ik hobby al mijn hele leven. Ooit met 3d en theezakjes vouwen begonnen. Nu maak ik voornamelijk scrap en stempelkaarten, maar ook minialbums en b.v. notitieboekjes maak ik graag. Ik heb in het verleden demo's en workshops gegeven bij Doeading, maar door persoonlijke omstandigheden heb ik daarmee moeten stoppen. Ik ben ruim 1 jaar DT lid geweest van Let's Get Bizzee. Een merk wat MDF op de markt bracht. In het dagelijks leven ben ik planner van displays in het drogisterij kanaal.
Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en weer energie te krijgen van het actief met mijn hobby bezig zijn.
Als je wat ouder werk wilt zien, ga dan even kijken op mijn blog: 



Mijn naam is Renate, veertiger(oeps vijftig ondertussen), getrouwd en moeder van een dochter en een zoon. Woon in de gemeente Kampen.
Ik maak al jaren kaarten. Eerst 3d, nu alleen nog scrapkaarten. Ook maak ik sinds een jaar boekjes en mini albums. Van kraft en/of enveloppen. 
Ook probeer ik een blog bij te houden. En doe mee met challenges. 
Hier vind je mijn blog:
Deze kaarten plaats ik ook op mijn facebookpagina (mss leuk om volger te worden): 
Ook mag ik nog graag lezen en haken. Met mijn ega en vrienden ga ik graag naar de stadsgehoorzaal in Kampen. 
Ik werk parttime in de zorg. In een verpleeghuis, kleinschalig wonen, met ouderen met dementie (psychogeriatrie). Mooi en dankbaar werk.

Vind het een hele uitdaging om met jullie mee te doen. Heb er zin in! 



En tevens is het vandaag aan team roze de beurt om hun creaties te tonen:















En nog enkele gastdesigners:





Jessy Meskens 




De sponsors voor deze challenge zijn:


en


Deze challenge loopt tot en met zaterdag 4 november 2017 tot 23:00




Uiteraard via Facebook kan weer meegedaan worden aan onze challenge. 

Meedoen kan uiteraard via onze Facebookgroep of door jullie creatie te mailen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------

PS: Ik wil jullie erop attenderen dat als jullie via blogs willen meedoen en een creatie willen insturen, dat er dan wel een foto bij moet zijn die ik in het album kan plaatsen, want met alleen een link kan ik de bijdrage helaas niet toevoegen voor jullie. 
Dus er komt dan een foto met verwijzing naar jullie blog op te staan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat betreft het plaatsen van jullie creaties in onze Facebookgroep even het volgende:


Zou je de volgende challenge je foto in het juiste album willen plaatsen?
Mocht je niet weten hoe dat moet:
Klik op foto's, dan op albums, zoek het juiste album (meestal de eerste die je links boven in ziet) en dan zie je rechtsboven de knop toevoegen.
Zo is het voor ons veel overzichtelijker, alvast bedankt voor je medewerking


Geen opmerkingen:

Een reactie posten