zondag 16 oktober 2016

Challengereminder KIC Challenge 94 Mannenkaart!

Hallo allemaal!

Het is alweer een week geleden dat onze KIC Challenge met het thema Mannenkaart van start is gegaan via Facebook.

We zouden het uiteraard leuk vinden als er nog meer mensen mee doen met onze challenge en daarom hopen onze (gast-) Designers jullie te kunnen inspireren met hun voorbeelden!















Onze challenge loopt nog tot en met zaterdag 22 oktober 2016 tot 23:00.

Het zou leuk zijn als jullie nog mee doen! 

PS Mochten jullie geen facebook hebben, mail mij dan jullie kaartje incl bloglink naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com  en dan plaats ik het op de facebook groep voor jullie!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn kaartje zojuist geplaatst op facebook. Leuke challenge!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorbeelden. Ik heb mijn kaart op facebook geplaatst. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen