zondag 29 november 2015

Challengereminder KIC Challenge 73 Geen kaart, maar een creatie!

Hallo allemaal!

Het is alweer een weekje geleden dat onze  Challenge 73 Geen kaart, maar een creatie! van start is gegaan. 

Ik zag dat er al een leuk aantal deelnemers zijn, maar wij vinden het natuurlijk super als we nog meer deelnemers krijgen! 

Hieronder wat voorbeelden van enkele gastdesigners, en van Vera uit designteam  roze.
















 



Wij zouden het leuk vinden als jullie nog meedoen met onze challenge, 
dus ga nu snel door naar ons challenge-bericht

Deze loopt nog tot en met zaterdag  5 december 2015 tot 23:00! 

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende voorbeelden hebben de dames gemaakt. Inspiratie genoeg zou ik zeggen.
    Ik heb inmiddels mijn crea ook geplaatst, ben benieuwd, heb al leuke reacties gehad ook van hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creatie's weer, zeker de rendier neusjes en het zwarte pieten rolletje vind ik leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties dames.Heel divers en creatief.

    BeantwoordenVerwijderen