zondag 15 maart 2015

KIC Challenge 55 Geen mallen gebruiken!

Hallo allemaal!

Wat vinden wij het geweldig dat er zoveel deelneemsters waren om mee te doen aan onze vorige challenge.

Maar nu is de tijd weer aangebroken om mee te doen aan onze nieuwe challenge, met het thema
 Geen Mallen Gebruiken!

We hopen natuurlijk op net zoveel of nog meer deelnemers!

Hieronder de voorbeelden van designteam groen:













De sponsor voor deze challenge is :


Zij sponsort een mal van Dutch Doobadoo.

Doen jullie weer mee?? 

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 28 maart 2015 tot 22:00.







5 opmerkingen:

  1. Heel mooie voorbeelden dames!! En best een uitdaging als je gewend even snel een malletje te gebruiken!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge met mooie voorbeelden. Ik doe weer mee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn eerste bijdrage geplaatst, was nog even uitzoeken hoe en wat.
    Maar hij staat erbij, alleen met de verkeerde naam. "Quarter fold" moet dus "PetraAv" zijn, en krijg het niet meer aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een echte uitdaging om een kaartje te maken zonder een mal te gebruiken. Ik heb net mijn kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen