woensdag 1 oktober 2014

Uitslag KIC Challenge 42 Lintjes en Knoopjes!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challenge 42 Lintjes en knoopjes

Daar ik denk dat het persoonlijker is om de winnaar zelf te kiezen, proberen wij op deze manier dit voorlopig eens zo door te zetten.

Een terrechte winnaar is Erica (nr 28) met onderstaand kaartje.




Erica van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en Creapaleis het prijsje naar je verstuurd.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Mijn kaartenhoekje (nr 6)
  2. Tierelantijnjes (nr 23)
  3. Kaija (nr 3)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 





5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Jeetje wowww wat leuk dat ik gewonnen hebt, echt te gek !
    Heel erg bedankt hiervoor. Ik ga even mailen.
    De andere dames in de top 3, ook gefeliciteerd ☺

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erica en andere dames van harte gefeliciteerd en wat ontzettend leuk dat ik met mijn kaartje in de top 3 terecht ben gekomen, super!
    Liefs Hanny♥ http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen