woensdag 5 maart 2014

Uitslag KIC Challenge 27 Alles Mag!

Hallo allemaal!

Wat hebben er veel mensen deelgenomen aan onze challenge met het thema Alles Mag!


De winnares hebben we gekozen via random.org




De winnares die op nr 61  staat is Patricia met onderstaand kaartje.




Patricia, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje van Bea's Hobby Planeet naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Tineke van der Linden (nr 10)
  2. Antoinette (nr 6)
  3. Lisbeth (nr 20)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. 

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 







PS: Ik zal komende week iedereen gaan mailen die de mogelijkheid geboden kreeg om gastdesigner te zijn, die ik nog niks heb laten horen.

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, leuk voor jullie. Kim ook weer bedankt dat je dit steeds doet.
    Liefs Hanny
    Http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dames,
    Allemaal hartelijk gefeliciteerd!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Patricia gefeliciteerd met je prijs, en de dames van de top 3 natuurlijk ook.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat ik gewonnen heb. Kim, ik zal je vanavond eeen mailtje sturen.
    Dames van de top 3 ook gefeliciteerd.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Patricia, van harte gefeliciteerd!
    Leuk dat ik met mijn naaitafeltje in de top-3 sta, bedankt. Ook de andere dames van de top-3, Antoinette en Lisbeth gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige creaties
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat ik in de top drie gekomen ben... de andere dames natuurlijk v=van harte gefelicteerd met julie prijs ...bij deze deel ik Kimmie mede dat ik helaas af zie van GD voor 3 maanden... Helaas komt het er niet van deze tijd.

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hiya intelligent points.. now why didnt i think of these? Off topic barely, is this page pattern merely from an ordinary installation or else do you utilize a customized template. I use a webpage i'm in search of to improve and nicely the visuals is probably going one of the key issues to complete on my list.
      Top Ten Web Hosting Revi5ews

      Verwijderen