zaterdag 2 november 2013

KIC Schets #013

Wat vliegt de tijd toch!!! 
We zijn alweer de eerste zaterdag van de maand, dus hoog tijd dat ik jullie weer een leuke schets voorschotel!  Dit is mijn schets voor deze maand november:


Dit is mijn versie van de schets. 
 Voor de horizontale stroken, heb ik leuke Washi-tape van My Mind's Eye gebruikt.  Washi is altijd leuk om mee te werken, en op dit moment nog altijd razend populair.  Het stempeltje is ingekleurd met Copics, en dan nog een keer gemat op donker papier.  En het geheel nog op twee laagjes papier, en klaar ermee!  Tekstje komt zoals wel vaker iets later.


Ziezo, hopelijk hebben jullie na misschien een bezoekje aan de Kreadoe en veel nieuwe spulletjes weer ontzettend veel zin om die te gaan uit proberen. En wie weet kan ik jullie wel weer inspireren om mijn schets ook even te gebruiken.

1 opmerking: