woensdag 6 februari 2019

UItslag KIC Challenge 126 Alles Mag!

Hoi allemaal! 

Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om een winnaar te kiezen en een top 3 samen te stellen. Zo ontzettend veel deelnemers doen er gezellig mee met onze challenge.

Voordat ik jullie de winnaars en de top 3 bekend maak,  heb ik zelf een selectie van de bijdrages gemaakt en in een collage verwerkt. 



En zijn jullie nu erg nieuwsgierig wie er challenge 126 gewonnen heeft???

Kijk dan snel verder!!




Onze winnares is Jacqueline van der Boor met onderstaande creatie.


                                              


                             

En dan onze top 3: 











 Super gedaan dames!


Sturen jullie allemaal een bericht naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com
De dames van de top 3 mogen dan als ze willen een keer gast DT zijn in een volgende challenge. 

Ondanks dat de winnaar en top 3 nu is samengesteld, wil ik graag nog een aantal bijdrages in het zonnetje zetten, omdat ze dit verdienen en ik hun creaties zelf heel bijzonder vindt. 

Cobie Aleman

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

Jacqueline de Rijcke

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Wilma van Bijnen

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dames bedankt dat jullie er weer bij waren. 

3 opmerkingen:

  1. Van harte Gefeliciteerd Jacqueline van der Boor. Leuk om mijn eigen kaartje in het zonnetje te zien staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om mijn kaart in de collage erbij te zien. De winnaars: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen