woensdag 6 februari 2019

Gastdesigner voor 3 maanden!

Hallo allemaal!

De winnaar van KIC Challenge 126 is bekend, en zij mag 3 maanden gastdesigner zijn binnen ons team. 

Ze is inmiddels al op de hoogte van alle ins en outs, en ze stelt zich graag even aan jullie voor!


ik ben Jacqueline van der Boor, 57, getrouwd met mijn jeugdliefde Andre en moeder van 2 volwassen zoons en sinds 6 maanden oma van een prachtige kleindochter.
Ik heb een drukke baan als manager bij een woningcorporatie maar in het weekend heb ik genoeg tijd om te freubelen zoals ik het noem.
Mijn voorkeur is vintage kaarten maken maar ik wissel graag af met een wat strakkere stijl van bijvoorbeeld Stampin up.
Ik vind het een eer om 3 maanden gastdesigner te zijn!

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en veel plezier met je gast designer titel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Jacqueline, veel succes,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen